בדרך לאופוזיציה? אורי אריאל מאיים: מתקרב לקו האדום

לדברי השר אריאל ''החלת הריבונות על מעלה אדומים היא רעיון טוב כדי להפוך את הקערה אבל זה לא מבחן להישארות בממשלה כי לא היה סיכום מוקדם בעניין''.
admin2 No Comments on בדרך לאופוזיציה? אורי אריאל מאיים: מתקרב לקו האדום

שר החקלאות מהבית היהודי מאיים כי התפטרותו מהממשלה קרובה מתמיד נוכח הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון וחוסר רצונו של ראש הממשלה נתניהו להסדיר את היישוב עמונה ולמנוע את פינויו • מתקרב לקו האדום בחברותו בממשלה

לדברי השר אריאל ''החלת הריבונות על מעלה אדומים היא רעיון טוב כדי להפוך את הקערה אבל זה לא מבחן להישארות בממשלה כי לא היה סיכום מוקדם בעניין''.
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון לרדיו תל אביב התייחס שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי)  להצעות החוק בכל הקשור להסדרת עמונה שבשלב זה לא ברור  האם יעלו ביום ראשון הקרוב להצבעה בוועדת שרים לענייני חקיקה, נוכח התנגדות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"שרת המשפטים רוצה לעלות זאת אבל יש הסכם שהכול עולה בתיאום עם נתניהו. זו בעיה קשה", אמר אריאל ואיים כי הוא "מתקרב לקו האדום" בחברותו בממשלה בשל הקפאת הבנייה ביו"ש ואי הסדרת עמונה.

לדברי השר אריאל  "החלת הריבונות על מעלה אדומים היא רעיון טוב כדי להפוך את הקערה אבל זה לא מבחן להישארות בממשלה כי לא היה סיכום מוקדם בעניין".

ביום ראשון הקרוב היו אמורות להגיע לוועדת השרים לחקיקה שתי הצעות חוק שונות של ח"כ יואב קיש וח"כ שולי מועלם שיסדירו את עמונה וימנעו הרס ישובים ופינוי יהודים.

מתוך 13 שרים שישתתפו בוועדת השרים, שבעה שרים הצהירו בפה מלא שיתמכו בהסדרת עמונה – שישה שרים מהליכוד ושר אחד מהבית היהודי. בשלב הזה ונוכח התנגדות ראש הממשלה, לא ברור האם תצליח יו"ר הוועדה שרת המשפטים שקד להביא את החוקים להצבעה.



0 תגובות